my buddies ! :)

Friday, January 14, 2011

LOVE ! LOVE ! LOVE !

yeahh!!! lets story bout love today.. new love for me.. hee.. love love story yg sblom nie, kuburkn je la.. ta gne m'hrap kt org yg ta pnah lgsg na appreciate kte.. huhu.. n the new one, myb better than be4..
hurm.. now, only 1 person in my heart, in my life n alwayz make my life wonderful.. he's everytink 4 me.. n i love him soo much !! he's Amir Zakri Bin Man Sahan.. yup, i love u damn much, b.. thnx coz sudi accept me.. saia tawu saia ta perfect.. kdg2, mnyusahkn kam0o.. tp, kam0o still saba dgn saia.. mekaseh sgt2.. i'm very2 appreciate it, b..

then, kdg2 de org yg ckp bnde ta baek psl kam0o.. honestly, saia ta kesah dgn ape yg jd pd idop kam0o sblom nie.. e2 hak kam0o.. i only hope, u will change urself when u was with me now.. but, i want u to know, i love u as what u are.. mcm mne prangai kam0o, n sgale2'y tntg kam0o, saia trime.. yg pntg, kamoo respect saia as a gurl.. n tawu batas kte.. :DD

hopefully, our relationship stay 4ever n ever.. only u in my heart.. kalo kte de ta puas aty, jgn smpn2 okay.. saia ta ske.. n tuh sume ta akn mnyelesaikn msalah.. so, talk, discuss n settle it together.. sume dgaan yg dtg, kte hdapi samesame okay.. kalo saia da tade nnt, bru kam0o crik awex laen eyh.. saia syg kam0o n sluruh hdup saia, saia cume na dgn kam0o je.. i'm really mean it cyg.. (^_^)

For the rest of my life
I`ll be with you
I`ll stay by your side honest and true
Till the end of my time
I`ll be loving you.loving you
For the rest of my life
Thru days and night
I`ll thank Allah for open my eyes
Now and forever I…I`ll be there for you

CINTA... RENDUU.. n SAYAANNGG sgt2 kt b.. Mmuahx!!! :D

No comments:

Post a Comment