my buddies ! :)

Tuesday, September 27, 2011

thnx dear !

hmmm, mlm td kte gado.. punca'y dr saya.. saya tawu.. msalah yg mule2 tuh ta bsr mane pon.. saya cume tersentap sgt bile awak tanak temankn sy kuar mlm td.. susa ke awak? juz temankn saya.. g makan ke, jln2 ke.. npe byk alasan ! :(

tp, saya kuar jgk malam td.. pegi ruma awak ! bile awak kuar, sy teros pelok awak ! saya pelok awak kuat2 sgt ! dalam ati saya, saya ckp yg saya tanak kehilangan awak.. tp, sume tuh ta mampu lahir dr kate2.. cume dlm ati je awak.. saya na cakap, tp tabule... saya sdey sgt !! tp, terima kasih sbb awak bls pelukan saya.. saya rase makin tenang bile awak ade..


tak lame pastuh, ujan turun.. awak sroh saya blk sbb takot saya basah kene ujan.. tp, saya ta gerak pon.. saya duduk diam je atas moto.. saya tawu awak mara.. muke awak nmpk mara sgt ! awak tawu tak ape dlm ati saya? ati sy jerit yg saya tanak blk ! saya blom puas ngn awak mlm nie.. saya nak lame2 ngn awak.. saya nak awak pujuk saya ! awk ta paham ke sayang? :'(

d'sbbkn awak tros mara n pakse saya blk, saya blk jugak ! tp, saya sdey.. saya nnges ! n makin lame ujan makin lebat ! awak, saya bwk moto laju sgt ! awk bygkn laa, ujan lebat, saya bwk laju n tak pkai helmet ! mate saya sakit ! tp, saya tak hirau sume tuh.. bia saya mati kemalangn pon, saya redha.. juz sbb saya sdey sgt dgn sikap awak.. :'(

sblom saya blk td, awak ade ckp.. awak sroh saya mcj awak bile saya dah smpai ruma.. tp, saya tak mcj pon.. saya g mndy dulu.. lpas tuh baru sy mcj awak.. tp, saya tak sgka yg awak masih b'diri kat luar rumah s'mate-mate nak basah same ngn saya.. awak ! saya tatawu sume tuh ! saya mntk maap sbb biakn awk lame2.. saya nyesal sbb tak tros mcj awak.. sbb saya, awak demam.. maafkn saya awak.. :(


hmm.. mlm td jugak kte hmpir putus ! saya tawu awak dah busan ngn prangai saya yg suke sgt b'rhsiaa n suke sgt pendam masalah sorg2.. awak, saya tak pnah ckp pon yg awak tak penting dalam idop saya.. saya bkn sngaje tanak cite msalah saya kat awak.. saya cume malu ! bg saya, msalah saya juz bnde kcik.. tp, saya yg sebok nak emo lbey.. saya takot bile saya luahkn kat awk, nnt awk pk yg saya nie lemah ! sgt lemah ! :(

mlm td, mmg saya yg mntk awak tgglkn saya.. saya yg sroh awak carik org laen yg lbey baik dr saya.. yg bule jage awk, lebih dr saya.. mule2, mmg awak tanak ! awak ckp yg awak syangkn saya n awak tak sggup idop tanpe saya.. tp bile saya teros b'keras, lame2 awak mngalah ken.. tapiii.. sy tatawu knpe bile awak dah sedia na tgglkn saya, saya rase sdey sgt ! sy pulak yg tak sggup.. tlgg laaa awak ! i need u !! :'(


alhamdulillah, lepas kite kol, kte bncg bnde nie elok2, kte dpt kate putus yg kte tak akan putus ! awak, saya mntk maaf sbb timbulkn masalah cmnie mlm td ! sumpah ! saya nyesal ! saya sdey sgt.. saya takot awak tgglkn saya.. saya nnges bkn'y sbb saya nak awak mati tp saya sgt2 sayangkn awak ! awak, peganglah janji2 awak tuh ! jgn pernah tgglkn saya.. saya mntk maaf kalo saya kurang ajar ngn awak smlm.. maaf sbb gne "saya awak" ngn awak smlm.. saya tawu yg pggilan tuh mmg pantang dlm hbungan kite ken? saya takan gne pggilan tuh lagi.. janji !

lastly, thanx awak sbb masih bg pluang utk memaafkn saya.. dah byk kali saya timbulkn masalah.. tp awak tak pernah serik utk betolkn kesalahan saya.. awak, mgkin pada pndngn org laen, awak tak perfect ! awak tak baik, tak b'duit, n macam2 laaa.. tp, bg saya awak tetap yg paling perfect ! saya jnji akan tlg awak n same2 bine idop kite b'2.. saya sayangkn awak.. tak pernah b'kurang sejak ari p'tame kite b'same..

ape pon yg terjadi, saya tetap akan lalui'y bersame ngn awak ! cume awak yg saya sayang, cinta, kasih n renduuu.. utk selama-lame'y awak.. hanya awakk sayang ! il0vey0u so much ! :)

written by

No comments:

Post a Comment