my buddies ! :)

Thursday, December 8, 2011

konfius laaa !

haaaaaaaa ! ape pulak yg aku kompius kali nie weyy? hahhaha.. masalah percintaan melanda laaa weyyy.. haha.. nie nak start jiwang laaa nie.. korg yg agak-agak meluat tuh, da bole tekan X button kat atas belah kanan tuh eyh .. hahahhaha.. :DD



hmmm, cmne n storyy ye? cmnie je laaa.. sbna'y aku makin keliru ngn perasaan aku.. hmmm, perasaan ape? perasaan kat amir tuh laaa.. haihhhh ! -,- makin lame makin mnyakitkan ati weyy.. aku tatawu laa dy yg da makin berubah.. atau aku nie yg asek na perhatian dy 24jam ! hmmmm :(

setiap ari ade je bende timbul.. kejap-kejap aku tarik muke, kejap-kejap dy pulak tarik muka ! haihhhh ! busan laaa macam nie.. sriusly, rimas okayyyy ! n aku pon da makin susa na pecaye ngn ape yg dy cakap.. haaaa ! kalo ada sepuluh bende yg dy ckp kat aku, sepuluh2 pon aku tak pecaya ! hahhaha.. kejam tak? na buad cmne ken? dlu aku cye kn dy tapi dy byk tipu aku.. skrg, rasekanlahhhh !! :PP



then, ta abis2 ngn futsal ! fine, mmg ta sala laa na maen futsal tuh.. sport tuh mmg da femes ken skrg.. mmg sjak 1st aku cple ngn dy, itu minat dy.. tapi, takan laaa tiap2 minggu ade tournament ? aku ta kesahh laa tournament.. tapi, kene byr yuran ken? hah ! byk nyee laa duet kau tuh sayang oii smpai tiap2 minggu na kuar rm50 !! huh !! makan minum lagy.. -,-

okayyy, bulan lepas ade tournament kat putrajaya ! ini aku suke laaa sbb kau menang.. so, ta sia2 kau bayar n maen.. femes plak muke masok harian metro n team kau dpt rm5500.. then, mggu lepas plak ade tournament kat shah alam.. yg nie kala ken? hmmm, tape laaa.. tade luck ! then kau ckp shah alam nie tournament terakhir utk taon nie.. so, pegang laaa janji kau tuh...



tup tup td aniss dtg then ckp yg mgu nie korg ade tournament kat negeri sembilan ! sumpah aku marah sgt sbb kau da janji na kuar ngn aku sabtu nie ! nasib baik bile jumpe ptg td, kau mngaku mmg ade tournament tapi kau ta maen sbb kau da jnji na kuar ngn aku.. hmmm, gud gud ! thnx sbb berkorban n tak maen semata-mata utk kuar ngn aku.. :)

hmmmm, tapi perasaan nie still same.. aku macam dah tawar hati sgt2.. hmmm, tapi mustahil sbna'y utk aku na tggalkan kau sayang ! da setahun ngn kau, so ta dapat bayangkan kalo kite break ! kalo bule taknak break pon.. tapi, saket hati nie menggunung ! da banyak sgt makan hati ngn prangai kau ! soriii to say.. :'(


btw, macam yg aku slalu ckp laaa.. selagi aku bule saba, aku akan teros saba n tabah cintakan kau.. tapi, kalo sume had kesabaran dah ke tahap paling maksimum, gudbyee n i never meet u again laaa.. hahhahaha.. but now, i'm still loving you amir zakri ! <3 <3 :)

written by

5 comments:

  1. kalau kes sakit ati cenggini, elok dibawa berbincang dari dimpan dalam ati..sb, pedihnya hanya tuhan yang tau dik...

    tu pon kalau benar2 sayang..

    ReplyDelete
  2. betultuh kalau kes2nie simpan dalam ati ko dik non..nnt jadi virus..leh kena kat satu badan..hati limpa otak..haha baik g bebel kat dier.hikhik

    ReplyDelete
  3. understanding is the key for ur's situation..

    ReplyDelete
  4. tul ckp kwn2 d ats 2..

    hmm,mmg kne sbr laa n sling m'mhmi 2 pnting.. jgn nt hny coz prkre kcik,abis punah hbgn.. bab2 tpu 2 xleh men2 laa.. kne seyes.. kalo tpu nye m'lbt kn hal bsr xleh d bia kn.. hny p'dpt dr sy.. p2 pn,all the bezz..

    ReplyDelete