my buddies ! :)

Tuesday, March 27, 2012

my sis wedding !

hye2 korg sume.. lme ta update ken? so ari nie aku na update pasal wedding kkak aku yg da b'lgsg pada 24 & 25 mac 2012.. okayyy, dgn sekali lafaz je, my sis Emylia Leliana Bt Mad Nasir dah sah jadi isteri kepada abg ipar aku Mohd Zaimi Bin Mohd Darif..


majlis akad nikah diadakan kat masjid as-syariff meru.. okayy, mmg rmai gler yg ikot g masjid.. huhu.. tp yg ta besh diorg nikah kat bilik mesyuarat.. so, akad nikah pon dok kat kerusi je.. ta besh lgsg !! huhu..


okayyy, malam tuh pulak ade buad acara berinai.. n yg besh sblom tuh ade berarak kapal.. haa, nie adat orang negeri sembilan.. besh tawu !! ktorg kene angkat pngantin then main ombak2 laaa.. hahhaa.. menjerit pengantin.. :PP


siang tuh pulak majlis persandingan.. tema baju kaler hijau+hitam..


okayy laaa, aku tatawu na ckp ape.. so korg layan je laa gmbr2 nie sume.. n sblom tuh aku na ucapkan terima kasih kepada semua yg terlibat.. sume sedara-mara n kawan2 yg rewang habis-habisan.. n of coz my love, amir zakri yg sgt rajin.. heee.. terima kasih sume..


jasa anda sume sgt dihargai.. hanya allah yg dapat membalas semuanya.. terima kasih juga kpd yg sudi hadir.. dan mntk maaf sekiranya ada byk kekurangan dalam majlis kami.. :)



~ salam ~

written by

Wednesday, March 7, 2012

damn day !

ohyeahhh !! damn ! damn ! damn ! sumpah rase saket hati yg teramat.. tapi saya mntk maap sbb saketkn hati awak.. maki awak kann? saya ta patot marah sampai keluar b*bi, s*al .. sorii sangat !! :'(

tapi awak tipu saya.. kenape awak tak terus terang dengan saya? awak pergi mana ntah berjam-jam.. buad saya tertunggu-tunggu awak.. ken awak tawu saya tak suke tunggu awak lame-lame.. saya mcj awak tak balas.. saya kol banyak kali, awak tak angkat.. kalau awak kat tmpt saya, ape awak buad? :(



saya memang tak dapat kawal perasaan saya malam tadi.. sori sangat-2.. sebab tuh smpai keluar perkataan yang saya tak patot ckp tuh.. saya rase bersalah n sdey sangat bile awak cakap, " aku tak pernah nak b*bikan kau or s*alkan kau sbb aku tak sampai hati ".. awak, saya mntk maap.. saya sdey sangat !

kita hmpir putus kan? saya tawu saya yang mintak.. tapi bile awak ckp, "kalau tuh yang kau nak, aku terima walaupon aku tak sanggup".. saya sedih.. sbb nmpk sangat yang awak tak cube pon untuk pertahankan hubungan kita.. awak seolah-olah ikot je ape yg saya buad.. kenape awak? macam tuh ke awak sayang saya? :'(



awak, saya tawu selame nie mmg awak banyak gune duet saya, tapi saya tak penah nak ungkit.. tapi kenape stiap kali kte gaduh, awak akan cakap yang awak akan ganti balek sume yg saya da bagi awak tuh? awak, saya bukan berkira laaa.. saya taknak pon.. saya tak suka awak cakap macam tuh ! tolong laaaa.. ;(

sekarang, saya cume harap yang hubungan kita boleh pulih macam sebelum nie balik.. saya sayang awak.. n saya tak ready lagy utk kehilangan awak.. kalau betol pon awak memang dah taknak kat saya, awak temankan laa saya kejap.. kejap je awak.. bagi saya rasa kasih sayang awak buad kali terakhir.. :'(



mungkin awak takkan bace pon semua nie.. tapi saya cume luahkan kesedihan saya sebab saya tatawu na luahkan kat sape.. takde yang boleh share masalah n pendapat ngn saya.. sebab tuh saya selalu tension ! dan mangsanya awak ! saya selalu lepaskn geram kat awak.. marah2 awak, tinggikan suare kat awak.. kesian awak.. kenapa awak layan saya baek sangat? tak macam awak layan orang laen.. bile dengan saya, awak berbeza.. sebab tuh saya sayang sangat kat awak.. :(

mungkin nie yang elok utk kite.. sorang air n sorang lagi api.. saya harap walau ape pon yg jadi, kita takkan terpisah n kita mampu nak hadapi semua tuh.. macam yg selalu awak cakap kan? byk lagi yg awak ckp.. awak cakap suka, hepi, gaduh, nangis mmg lumrah dalam sesuatu hbngan.. tp awak selalu tak suke pasal nnges tuh kan? saya tawu ! awak, saya sayang awak.. sayang sampai bile2 macam awak ckp malam td.. terima kasih sbb masih bagi peluang kat saya.. :)



semoga segalanya berbalik kepada sedia kala.. i love u damn much !

korang, sori kalau tak suke entry nie.. jumpe lagy yee.. :)
~ salam ~

written by

Thursday, March 1, 2012

sunway !!

ahaaa ! hye sume.. ari nie da 1mac laaa.. semalam 29feb ! only 4tahun sekali.. bufday sape eyh?? hee... kejap je ken da bln3? then, ta lame lgy result SPM pon kuar.. hurm,, serammm !! hahahhaha..


okayyy, ape yg aku na cite ari nie ialah hang out wif my bby lagy.. hekhek ! at last, dpt gak aku ngn dy g sunway pyramid naek motor ! sblom nie dy slalu ngelat sbb malas na riding jaoh2 ! huhu.. btw, thnx bby.. temankn saia tgk Adnan Sempit 2 ! memang terbaekk laaa !! hahahha..

niat di hati kami na main ice skating tadi.. tapi terbantut gara-2 masa yg sangat mencemburui kami.. ecehhh !!! tape laaa, byk mase lagy.. next time bole pegi lagy ken bby.. hehe.. :) so tak lame pon kat sunway, dr pg smpai pkol2 je.. sempat laaa maen game, karaoke n tgk wayang ! :D


then, otw balik tapi tersalah masok highway ! ktorg termasok highway yg tembus kat bukit tinggi ! adoiii, highway nie mmg pling jaoh laaa.. sakit pinggang aku dok atas moto tuh lame2.. dah laaa panas terik oii.. haishhh !! -.-

pastuh mcm bese laaa.. singgah KP maen bowling.. w'pon sunway ade superbowl, tapi KP jgk yg tetap dihati.. hahhaa.. td ktorg maen 3game ! n ape yg menggembirakan ialah aku menang ketiga-2 game.. dekat 400 gak laaa score aku kalo dicampurkn.. hahhaha.. cian bby.. sorii eyh.. :)


erm, lpas men bowling, ktorg makan kat foodcourt ! then niat hati na balik laaa.. n memang da balik betol pon.. da smpai rumah amir.. haa, nie yg sadis bile tibe2 amir tnye aku mane fon dy.. aku pon ckp laa ade kat dy.. tapi dy kate aku pulak yg pegang fon tuh ! hahh!! sudahh !! -,-

memang sah laa fon dy t'tggal kat foodcourt KP.. aku ingt dy da amik.. rpe-rpe'y dy bia je atas meja foodcourt tuh.. then, aku pon kol laaa.. hrap2 ade laa orang baek yg angkat n tlg smpankn.. alhamdulillah, ade sorg akak nie jumpe n simpan.. so, aku ng amir pon gerak laa g KP balik..


haishhh !! memang na gugur jantung aku pasal fon nie.. yelaa, amir pon marah sgt-2 kat aku sbb slame nie aku mmg suke maen2.. aku slalu ckp fon dy tade padahal ade je dlm poket aku.. hmmm, moral of the story, lepas nie jgn maen2 lagy.. serius okayyy adira !! huhu.. :)

tapi bersyukur laa sgt-2 sbb org yg jumpe fon tuh tade niat na curik ken? fon tuh pon baru lgy kott.. ta smpai 2 bulan.. kalo hilang, sdeyy woooo ! mesty terok aku kne maki ngn bby aku tuh.. huhu.. tapi mungkin ade hikmah kot sume nie berlaku ken? tape laaa.. syukur ~~

okayy laaa.. aku da penat sangat sbb mrayau dy pkol9 pagi.. so, na tido dulu.. gudnite all..
~ salam ~

written by