my buddies ! :)

Wednesday, March 7, 2012

damn day !

ohyeahhh !! damn ! damn ! damn ! sumpah rase saket hati yg teramat.. tapi saya mntk maap sbb saketkn hati awak.. maki awak kann? saya ta patot marah sampai keluar b*bi, s*al .. sorii sangat !! :'(

tapi awak tipu saya.. kenape awak tak terus terang dengan saya? awak pergi mana ntah berjam-jam.. buad saya tertunggu-tunggu awak.. ken awak tawu saya tak suke tunggu awak lame-lame.. saya mcj awak tak balas.. saya kol banyak kali, awak tak angkat.. kalau awak kat tmpt saya, ape awak buad? :(



saya memang tak dapat kawal perasaan saya malam tadi.. sori sangat-2.. sebab tuh smpai keluar perkataan yang saya tak patot ckp tuh.. saya rase bersalah n sdey sangat bile awak cakap, " aku tak pernah nak b*bikan kau or s*alkan kau sbb aku tak sampai hati ".. awak, saya mntk maap.. saya sdey sangat !

kita hmpir putus kan? saya tawu saya yang mintak.. tapi bile awak ckp, "kalau tuh yang kau nak, aku terima walaupon aku tak sanggup".. saya sedih.. sbb nmpk sangat yang awak tak cube pon untuk pertahankan hubungan kita.. awak seolah-olah ikot je ape yg saya buad.. kenape awak? macam tuh ke awak sayang saya? :'(



awak, saya tawu selame nie mmg awak banyak gune duet saya, tapi saya tak penah nak ungkit.. tapi kenape stiap kali kte gaduh, awak akan cakap yang awak akan ganti balek sume yg saya da bagi awak tuh? awak, saya bukan berkira laaa.. saya taknak pon.. saya tak suka awak cakap macam tuh ! tolong laaaa.. ;(

sekarang, saya cume harap yang hubungan kita boleh pulih macam sebelum nie balik.. saya sayang awak.. n saya tak ready lagy utk kehilangan awak.. kalau betol pon awak memang dah taknak kat saya, awak temankan laa saya kejap.. kejap je awak.. bagi saya rasa kasih sayang awak buad kali terakhir.. :'(



mungkin awak takkan bace pon semua nie.. tapi saya cume luahkan kesedihan saya sebab saya tatawu na luahkan kat sape.. takde yang boleh share masalah n pendapat ngn saya.. sebab tuh saya selalu tension ! dan mangsanya awak ! saya selalu lepaskn geram kat awak.. marah2 awak, tinggikan suare kat awak.. kesian awak.. kenapa awak layan saya baek sangat? tak macam awak layan orang laen.. bile dengan saya, awak berbeza.. sebab tuh saya sayang sangat kat awak.. :(

mungkin nie yang elok utk kite.. sorang air n sorang lagi api.. saya harap walau ape pon yg jadi, kita takkan terpisah n kita mampu nak hadapi semua tuh.. macam yg selalu awak cakap kan? byk lagi yg awak ckp.. awak cakap suka, hepi, gaduh, nangis mmg lumrah dalam sesuatu hbngan.. tp awak selalu tak suke pasal nnges tuh kan? saya tawu ! awak, saya sayang awak.. sayang sampai bile2 macam awak ckp malam td.. terima kasih sbb masih bagi peluang kat saya.. :)



semoga segalanya berbalik kepada sedia kala.. i love u damn much !

korang, sori kalau tak suke entry nie.. jumpe lagy yee.. :)
~ salam ~

written by

No comments:

Post a Comment