my buddies ! :)

Wednesday, April 11, 2012

without u..

hmm, damn lagy !! kenapa laaa kegembiraan hati nie tabole bertahan lame.. kenapa setiap hari ade je orang sekeliling yg mnyakitkan hati nie.. tak kesah laaa ayah, mama, amir even sesiapa pon.. but, msty ade !! tapi, paling menyakitkan bile amir laaa kan?

tatawu laa kenapa aku jadi terlalu menceritakan privacy aku kat sini.. aku just anggap takde sesape pon yg menjengah blog aku nie.. bia laaa aku juz cerita sensorang.. menaip, menulis, mengarang, tanpa ada yang membaca.. aku bukan budak sastera.. so, sorii kalau ade kesalahan bahasa.. :)

lame kan ta update pape kat sini.. mungkin aku membawa hati.. cube bersikap matang tanpe menceritakan atau mencoretkan ape-2 kat blog nie.. semua coretan aku bagaikan budak kecil kan? tapi aku tak boleh.. kat sini je laaa tempat yang paling menenangkan hati aku..

lately nie, banyak sangat pergaduhan antara aku n amir.. tak kira laa kecil or besar.. tetap ade.. setiap hari.. kalau ikotkan hati nie, memang aku da tawar hati giler.. da banyak kali aku nak declare break off dengan dy.. tp, aku tak smpai hati.. before mntk tuh, aku rase aku da ckop kuat na hadapi sume nie.. but after aku da ckp kat dy, timbul laa rase serba salah, takot kehilangan, sdey yang teramat ! why ?? -.-

kadang-2 baru aku sedar yang aku mungkin da buad salah paling besar bile caple ngn dy.. yup ! ape yg dy ade, ape yg dy bole bg aku?? before nie, aku rase aku boleh ubah dy, tolong dy utk jadi yg lbey baek.. tapi tak gune jugak if aku je yg beriya-iya.. tp dy?? juz hangat-2 taik ayam ! HUH ! sehari dua boleh laa dy berubah.. lepas tuh, tabiat lame blk.. serius ! aku da bosan laa siall !

setiap malam ade je bende yang buad aku dan dy gadoh ! dan setiap hari jugak laa baek.. sape tak fed up kalo bende same berlaku setiap hari?? erghhh !! tension sangat !! kenapa hati aku tak boleh lupakan dy lagy.. ape yg aku patot buad? aku nak pergi dr sume perasaan nie.. tp aku tak sanggup !

sape yg aku na carik?? amir, memang tak laaa !! dy cume tawu sakitkan hati aku, tipu aku.. tuh je yg dy tawu.. ma ngn ayah, diorg ta ckop spoting.. ta psal-2 nnt, aku yg kne balik.. kakak? erm, dy da ade life dy sendri ngn suami dy.. sape lgy yg aku ade? kawan?? hmmm, aku tak jumpe lgy true friends !

so hidup hanya berteman kan laptop !! facebook, blogger, twitter.. thankz coz alwayz beside me.. :)

for amir - if awak rase saya cume mengongkong hidup awak, awak pergi laaa.. if awak rase saya bukan gurl yg layak hidup dengan awak, awak pegi laaa.. if awak rase bosan ngn saya, awak pegi laaaa.. saya bg peluang untuk awak pergi, sbb saya boleh janji yg saya takkan carik awak lagi lepas awak tinggalkan saya.. tapi, kalau awak bia saya yang pergi dari idop awak, saya janji yang saya takkan bagi peluang untuk awk jumpe saya dan carik saya.. once i go from ur life, i will never back t0u u.. i promise !!!

written by

1 comment:

  1. kuatkn aty dan bersabar byk2...mgkin ad hikmah disebaliknya..insyaallah...

    ReplyDelete