my buddies ! :)

Monday, November 26, 2012

bukan bodoh !!

awak, hampir 2 bulan benda tuh da berlaku.. tp smpai sekarang benda tuh masih segar dalam ingatan saya.. sampai hati awak buad saya macam nie..

saya tak bodoh awak ! saya masih terima awak dalam hidup saya bukan sebab saya bodoh ! tapi sebab cinta saya kat awak terlalu besar.. saya malu ! saya takot ! semua orang ingat saya bodoh sbb masih boleh buad baek ngan awak..

tp hakikatnya, saya tak boleh hilang awak.. walhal family saya sendiri pon dah tak boleh terima awak.. tapi sayaa !! saya tunjuk kat semua orang yang saya kuat, saya tak nangis, dan saya tak sedih pon dengan ape yang awak dah buad.. tp sampai bile? sampai bile saya boleh sorokkan semua tuh?



saya manusia biasa jugak.. ada hati, ada perasaan.. hmpir 2mgu kita putus, dan saya sangat terseksa.. seksa yang saya tak pernah rase mase saya putus dengan ex saya dulu.. knpe awak terlalu penting dalam hidup saya  smpai saya sdey sgt bile kita putus ari tu?

awak rimas ke dgn cara saya sebelum nie? aku tak suka ke dgn ape yg saya buad? awak... semuanya bersebab.. 2tahun kita same2.. macam2 saya bg kat awak.. tak ckop lagy ke pengorbanan saya nie? smpai awak snggup buad saya macam nie? kenapa? kenapa?

persoalan dalam kepala saya tak pernah habis.. dan awak pon tak pernah mampu nak jawab soalan saya.. lepas saya tinggalkan awak, knpe awak perlu merayu lgi kat saya? ape yg awak buad tuh kan dah membuktikan yang awak sebenarnya dah tak perlukan saya.. tp, knpe msih cari saya?



awak, buad masa nie.. kita kene korbankn segala-galanya.. tak payah laaa nak serius sgt.. just berpegang pada "kalau ade jodoh, suatu hari nanti akan bersama jugak".. jangan terlalu berharap dan jangan terlalu memberi harapan.. banyak pengajaran yang awak boleh ambil.. jangan siakan peluang yang ada..

walau ape pon, kenangan dengan awak tak akan pernah saya buang dan padam.. awak yang terindah ! mengajar saya erti kehidupan sebenar.. yang bukan hanya untuk suka2.. hidup peuh dengan onak duri dan pengajaran.. saya sayang awak ! :D




written by





1 comment:


  1. kunjungan gan,bagi - bagi motivasi
    Hal mudah akan terasa sulit jika yg pertama dipikirkan adalah kata SULIT.Yakinlah bahwa kita memiliki kemampuan dan kekuatan.
    ditunggu kunjungan baliknya yaa :)

    ReplyDelete