my buddies ! :)

Wednesday, November 28, 2012

my life gone !!

yup !! title tuh same macam ape yang aku rasa.. my life gone !! gone !! everything is gone !! sampai macam nie yang aku rasa bila korang tak habis-2 cari salah aku.. kawal hidup aku, n nak tawu sume benda yang aku buad, dengan sape aku berkawan, dengan sape aku keluar.. erghhh !!! mane personal life aku???

okayyy, aku tawu korang risaukan aku.. korang tanak aku sdey.. korang taknak aku jadi macam sebelum nie.. dan korang taknak dia lukakan hati aku lagi.. aku paham perasaan korang n paham sangat-2 dengan peranan yang korang nak mainkan..

tp aku cuma mintak satu je, bagi aku ruang untuk diri aku sendiri.. aku tawu bagi pandangan korang aku masih kecil.. ur young baby, i know.. tapi aku pon dah boleh berfikiran matang.. aku tawu mana yang baik dan mana yang buruk.. aku tawu sebab disebalik semua yang aku buad !

mungkin pada pihak korang, apa yang aku buad nie salah.. aku tak patot berkawan baik balik dengan dia kann? tp ada sebab aku buad semua nie.. dan sebab yang korang semua tak terpikir kott.. aku cuma mintak tolong sangat-2 kat korang, bagi laaa ruang untuk aku buad keputusan sendiri.. insyaallah aku tak akan salah memilih..

tapi hari nie aku kecewa sangat-2 dengan korang.. korang terlalu sangsi dengan aku sampai korang sanggup contact kawan-2 aku untuk make sure dengan sape aku keluar? dia ikott ke tak??  haha.. kecewa dan sdey sangat ! nampak sangat korang tak percaya aku.. kenapa tak tanya aku sendiri? 

tapi takpe laaa.. aku sanggup terima semua nie.. mesti semua nie ada hikmahnya sendiri kann? teruskan lah dengan ape yang korang buad nie.. bile korang da penat, msti korang stop kann? em, dah tak lame aku kat cni.. jap lagy nak blek kolej dah.. aku ade terpikir yang aku dah taknak balik sini lagy.. sbb family sendiri buad aku macam nie.. kongkong seketat-ketatnya.. abaikan perasaan aku.. selagi aku boleh buad-2 hepi dpn korang, aku buad laa.. :)

okayy laaa.. tak guna cakap banyak-2.. mengadu kat allah.. dia je yang paham hati kita.. ya allah, pelihara laa hati aku, pergaulan aku, kelakuan aku.. sesungguhnya aku juga manusia biasa yang punya hati dan perasaan.. kau kuatkan lah hati aku untuk menempuh semua dugaan dan cabaran di dalam dunia ini.. pasti ganjaran yang baik menanti di akhir nanti.. wallahua'lam.. :)

2 comments:

  1. berdoa kepada Allah .. insyaallah Allah akan membantu kita :0

    eh im already visit you please visit mine back ..
    www.lovelyguccigucca.blogspot.com

    and

    Done Follow ! :)

    ReplyDelete
  2. done follow sini no. 429
    sudilah kiranya follow me back yea..
    he2.. salam kenal.. keep in touch yea..=)

    http://tengkubutang@gmail.com/

    dan my 2nd blog
    http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

    ReplyDelete